[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 7 00:29:16 CEST 2007

www.netbox.cz, funguje i v Praze a Jihlave, ale největší pokrytí má asi
ještě pořád v Brně. Lze si tam i ověřit, jestli v dané lokalitě konektivita
je nebo není, případně kdy bude. Obecně se dá říct že pokrytí má většina
sídlišť, střed města je velice problematický, protože zde často nelze
položit kabel. Každopádně 4Mbit/1,5Mbit bez FUP a agregace + v rámci sítě
10Mbit + zdarma telefon za necelých 600Kč/měsíc je bezkonkurenční nabídka...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death