[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červen 6 15:40:46 CEST 2007

Update: tak jsem našel zase další info:

"Připojení k Internetu pomocí tohoto má fungovat tak, že na počítač si
nainstaluješ VPN klient a tím se budeš připojovat k serveru O2 v
podstatě stejně, jak kdysi dialupem, vlastní ADSL linka pojede pořád,
ale umožní jen spojení na ten VPN server. Uběhnutý čas se bude počítat
podle toho, jak budeš mít nahozen ten VPN klient."

Ze šméčka na lidi je o chlup menší šméčko na lidi.

P.K.