[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červen 6 10:49:21 CEST 2007

Update: našel jsem něco k těm 30 minutovým blokům:

"...pocita se to v TYDENICH 30 minutovych blocich - v pondeli 3 min,
streda 15 min a patek 10minu, tak se to na konci tydne zaokrouhli na
30 minut misto v tomto pripade spotrebovanych 28 minut..."

Což ale nemění nic na tom, že to silně připomíná "nechci slevu zadarmo".

P.K.