Jakou UPS

Josef Šíp sip@atlas.cz
Úterý Červen 5 20:03:39 CEST 2007

Mame otestovane tyto UPS s 65Ah akumulátory
http://www.100mega.cz/product.jsp?artno=UPSA11203
http://www.100mega.cz/product.jsp?artno=UPSA1233
a obe se chovaji podobne, s nabíjením není problem, trva sice dlouho
(několik dni) ale baterku dobiji.
Horsi je to opacne, nekdy po nejake době  se UPS sama vypne i presto
ze ma ještě nabitou baterku a navíc se vypne uplne tzn. nenaskoci po
obnoveni napajeni.

Další problem je s teplotou, u te HS500 je max trvala zatez tak 60W a topi
jak pr..se.
Mame to vyzkousene na zalohu napajeni PC které delaji Wifi AP, je k tomu
dobastlena elektronika
ze když se UPS vypne tak ji zpet nahodi...
Problem je v tom ze to dela nahodne a jen nekdy, nekdy po 2 hodinach nekdy
po 3hodinach provozu
nezavisle na teplote, zatezi,... nekdy to taky neudela :-)

Problem těchto UPS ze je poddimenzovane vse, chladice polovodicu, trafo,...
nic není
stavene na delsi zalohovani nez tech 5-10min. optimalizace nadoraz.

Jinak na zalohy serveru mame koupene AEG online UPS do raku bez baterek
a k tomu extra gelove accu a poradnou kapacitou...

Josef Sip