OT: Windows Server 2003.

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 5 13:35:53 CEST 2007

Jsem zvedavej jak budete spokojeni a zda se nevyskytne nejaky problem s HW.

Kupovali jsme v prubehu cca 2 let asi 8 serveru vsechno PE 2800 nebo
2950 v cenach cca 250kKc a u dvou byly problemy. Ted naposledy u 2950ky
"disk" v poli - nakonec se to resilo jen prehranim FW v disku, ale i tak
mi to trochu kazi dojem. Nastesti vse v zaruce i tak to u serveru s
dostupnosti 24/7 neni nic prijemneho.

NCRka S26 a S20 tady behaji od roku 1998 nonstop bez zavahani - pokud
neberu jeden odeslej vetracek na CPU.

Radek Vicek