Jakou UPS

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Červen 4 18:39:52 CEST 2007

U APC RS500 je pravdou, ze maji relativne vysoky odber i kdyz jsou nabite. Meril jsem je a i po dlouhe dobe nabijeni maji odber 15W, coz sice neni zasadne mnoho ale ani malo.
V techto UPSkach jsou 7Ah aku, takze si spocitejte jak dlouho vam vydrzi, ale pri spotrebe 350W bych to tipnul max do 5 min.

JK