Jakou UPS

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Červen 4 16:17:59 CEST 2007

Neni treba verit, lze to snadno zjistit.
I ty nejlevnejsi BackUPC umi merit zatizeni, ktere na ni visi.

rollfree

************************************

Ze zkušenosti bych doporučil APC (pro doma stačí řada BackUPS, případně
lepší, ale daleko dražší SmartUPS). Pro takovýto PC je minimum 350VA, ale
raději bych bral něco okolo 500VA-750VA. PC pak vydrží minimálně 15 minut
provozu, ale spíš dýl. Laserový tiskárny se k obyčejným UPS vůbec nedají
zapojit, UPS mají obvykle pro tiskárny jenom chráněnou zásuvku, jejich odběr
je okolo 1kW, u inkoustových nevím. Rozhodně zapojení tiskárny do UPS může
znamenat velice rychlé přetížení. Já mám na APC BackUPS 350VA sestavu Athlon
X2 4800+, 2GB ram, GF 7900GS, 2x HDD, DVD RW a SB  X-Fi + 22" LCD a k tomu
dva routery (donedávna ještě JetDirect + switch) a jede to bez problémů, ale
věřím, že to zatížení je tak tak a nic moc dalšího by to neutáhlo...
Cena u těch BackUPS 500VA se pohybuje okolo 2.500Kč i s daní.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death