OT: Překlad Piklabu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Červen 4 07:09:12 CEST 2007

> napr.
> xp

> naprogramovanie
> podporovanych

> Zdravím,
>   nu idea je to vyborna, ale ja bohuzel nevim o prilis mnoha
> programatorech,
> ktere by dobre chodily pod Linuxem, a ty, co pod nim chodi, Piklab snad
> i podporuje. Linux preci jen nejsou XP a .bat souborum se tam rika
> shellove scripty :-). Treba u PRESTO jsem nenasel, ze by mel v Linuxu
> podporu.
> [...]

No ja sa v tom moc nevyznam... Win ci Linux, pre mna je dolezite, ze mi idu
programy, ktore potrebujem k svojej praci a mozem veselo pracovat.

Ale ked som si klikol na download, tak tam je prave jeden file s poznamkou
".exe (32 bit Windows)", tak mozno preto som mal dojem, ze to pojde aj na XP...

A.

Posielaj SMS cez ZoznamICQ zdarma!
http://icq.zoznam.sk/sms