OT: Překlad Piklabu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červen 3 19:33:22 CEST 2007

> Moja predstava je, ze by si mal priamo v ide jeden button na naprogramovanie
> mcu. Ten by si mohol uzivatel nastavit na jeden zo standardne podporovanych
> programatorov alebo mat moznost si zvolit vlastny exe s prislusnymi
> parametrami. Tento sa spusti vzdy pri programovani mcu.
>
> A.

Zdravím,
  nu idea je to vyborna, ale ja bohuzel nevim o prilis mnoha programatorech,
ktere by dobre chodily pod Linuxem, a ty, co pod nim chodi, Piklab snad
i podporuje. Linux preci jen nejsou XP a .bat souborum se tam rika
shellove scripty :-). Treba u PRESTO jsem nenasel, ze by mel v Linuxu podporu.
Tak nevim - vy mate na XP KDE/Qt, ze Vam tam chodi Piklab, nebo PRESTO tak
dobre chodi pod Linuxem ve wine, nebo je vsechno jeste nejak jinak ? :-)

       S pozdravem Pavel Troller