Parametry k LiIo, Lipo + zpusoby nabijeni?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 1 15:41:52 CEST 2007

http://www.buchmann.ca/chap2-page2.asp
obecne super web o baterkách

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, June 01, 2007 2:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Parametry k LiIo, Lipo + zpusoby nabijeni?

Zdravim,

nejaky prehled nemam, ale lipolky se nabijeji obecne na 4.2V s toleranci
maximalne +0.03V (je treba dat pozor na spinane nabijece - pripadne
spicky velmi rady nakmitaji a mate na baterce za hodinu klidne 4.3V).

Vybijeni je velmi zavisle na proudu - pri malych proudech se u lipolek
nedoporucuje chodit pod 3.2-3.3V s tim, ze pri 3V uz hrozi vyrazne
poskozeni.

Radek Vicek

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Nejak nemohu najit parametry pro tyto clanky aktualne potrebuji napeti pro
vybity a nabity LiPo , mam baterku LiPo s udajem 3.7V a potrebuji nastavit
ADC pro vypnuti pri vybiti a ukonceni nabijeni pri dosazeni max. napeti.