Zero Power RAM s baterkou (skor ako zaujimavost)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červen 1 04:58:42 CEST 2007

Tak kdyz se to tu nakouslo, tak mam asi 50 desek s MK48Z12B-20. Jen je nutne
si je vyletovat. Ja to kdysi delal horkovzduskou. Na kazde desce jsou jeste
v paticich 3 ks EPROM 27C1024 (1 MBit 64k x 16). Plus dalsi obvody v SMD.
32k SRAM a dalsi bizuterie. Pokud to nekdo chce za odvoz tak to muze mit.
Jinak to skonci v Safine :-) .
Jindra Polivka

Dostala sa mi do ruk stara doska s RAM pamatou, ktora ma integrovanu
baterku. Dnes je to uz rarita. Tu je fotka:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/DSC08218_.jpg

Datasheet ( http://www.alldatasheet.com/view.jsp?sSearchword=MK48Z02 )
hovori, ze baterka ma pri teplote 70st prezit 11 rokov. Tak uvazujem,
ci v ramci volneho casu vyskusat vybrat tu pamat a otestovat, ci si
este je schopna pamatat data :-)

miro