Stabilizator SMD

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červenec 31 23:36:49 CEST 2007

Zdravim vsechny
Potreboval bych poradit s vyberem stabilizatoru. Hledam stabilizator
splnujici nasledujici pozadavky
    linearni stabilizator
    vstup 6-24V
    vystup nejlepe nastavitelny 2-5V nebo pevne na 2,5V a 3,3V
    proudova zatizitelnost 0,5-1A
    provedeni SMD (pouzdro s vyvodem pro chlazeni, napr. DDPAK..)
    cena do 100Kc
    moznost nakupu od cca 10ks
    neco bezneho co bezne sezenu i za 5 let
Netrvam na SMD pouzdru a ani vstupnim rozsahu, muze byt mensi. Celkem mi
na vse sedi obyc LM317, ale nejak jsem ho na napajeni DSP a FPGA nikde
nevidel. Ktery parametr tomu brani?
Diky za rady

Tosa

PS: Doufam ze mi nikdo po tomhle dotazu nebude psat ze jsem to nezadal
presne a nebo ze by pouzil spinany zdroj ... :-)  Ani necekam ze to
nekdo bude hledat za me, jen jestli nemate mezi svyma oblibencema neco
co se aspon priblizuje.