avr-gcc; sbi, cbi deprecated

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Červenec 31 13:47:07 CEST 2007

> nevim, pouzivam makra a nikdy me to v nicem neomezovalo, takze smysl
> cele diskuze mi spise unika a zda se mi ze spise spociva ve filozofii
> psani kodu v C. Nekdo holt radeji pouziva :
>
> #define sbi(port,pin)(port|=(1<<pin))
>
> a v mainu pak sbi(PORTx,x)
>
> a nekdo holt pouziva operator |=
> Kdyz uz vymozenost v podobe maker (#define) v C mame, tak proc to sakra
> nepouzit ?

No jiste, pouzit.
Ale _nez_ neco zaclenim do distribuce prekladace popr. jeho doprovodu
v podobe hlavicek a knihoven, musim si to sakra rozmyslet, neb se tim
da napachat spousta zla, ktere spociva zejmena v zhorseni nasledne
prenositelnosti jinam.

Takze: #define sbi: v mem programu OK, v distribuci AVR-gcc _spis_
KO.

MP