avr-gcc; sbi, cbi deprecated

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Červenec 31 13:43:31 CEST 2007

DD,
nevim, pouzivam makra a nikdy me to v nicem neomezovalo, takze smysl
cele diskuze mi spise unika a zda se mi ze spise spociva ve filozofii
psani kodu v C. Nekdo holt radeji pouziva :

#define sbi(port,pin)(port|=(1<<pin))

a v mainu pak sbi(PORTx,x)

a nekdo holt pouziva operator |=
Kdyz uz vymozenost v podobe maker (#define) v C mame, tak proc to sakra
nepouzit ?
toz, tak... Tyca.