avr-gcc; sbi, cbi deprecated

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červenec 31 12:26:21 CEST 2007

--- Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz> wrote:

> Protoze je to nestandard a zpusobuje to neprenositelnost tam, kde
> nikoho
> nenapadlo delat sbi, cbi, protoze se tak napr. zadna instrukce
> nejmenuje.
> Nic Vam nebrani si ty makra pretahnout do nejakeho sveho hlavickoveho
> souboru
> a pak to nebude nicemu vadit.
> Mì se prostì líbí, ¾e avr-gcc se sna¾í být (aè to nejde hned a
> nepùjde to na
> 100%) standardním C prekladacem, bez nestandardnich opicaren.

OK, taketo vysvetlenie beriem. Aj ked hovorit o prenositelnosti pri
uP... :-)

Co sa mna tyka, pouzivam deprecated.h a nijak vazne mi to nevadi. Ked
sa uz vyskytla otazka, ze PRECO, tak som sa pripojil, tiez mi to nebolo
jasne.

> Ovsem to je jen muj nazor, treba ti co o tom rozhoduji meli (i) jine
> duvody.
> Jakub

miro

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz