OT: Tajna RC - bylo Cena vypalovani CD-R

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Červenec 31 11:09:41 CEST 2007

No jo to se řekne s RČ OPATRNĚ, a co DIČ fyzických osob ?
pyrin

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 31, 2007 6:36 AM
Subject: Re: OT: Tajna RC - bylo Cena vypalovani CD-R

Na lekarskych predpisech co se nosi v laznich na procedury
jeste pred nekolika lety bylo hned na prvni strance velkymi
cislicemi vytisteno rodne cislo pacienta - melo to vyhodu
ze kdyz si nekdo pomyslel "to je pekna zenska, jak je asi stara",
stacilo kdyz si prisednul na dohled a koutkem oka se podival
na jeji lekarsky predpis co jej drzela v ruce.
Ale od jiste doby uz misto rodnych cisel je tam nejake
kodove cislo ze ktereho asi nelze nic vycist.

Jsou instituce, kde pokud nekdo zna rodne cislo nekoho kdo je v jejich
databazi
a dostane se k jejich terminalu tak se muze dozvedet veci co by tomu
dotycnemu
nebylo mile kdyby se dostaly na verejnost. Takze s rodnymi cisly opatrne.