pocitanie dat na ethernete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Červenec 31 08:45:45 CEST 2007

Nie, nepisal, je to (zatial) ten OFDM od T-Mobile, a krabicka je
http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=128603 (vsimnite si vlavo je
klik na kontrolu spotreby, takze ano, je taka moznost, ale som to este
nevyskusal ako to funguje, chce to seriove cislo modemu).

Krabicka ma pocitadla ale sa resetuju s resetom zariadenia, dokonca aj s
vypadkom signalu (co vzhladom na to ze je to u mna na hranici sa celkom
casto stava - kvoli tomuto neviem ci si ju mam nechat a vytiahnut si
nejaku smerovu antenu na strechu - mimochodom, ake su skusenosti s
takymto niecim?).

Ale ak by som aj presiel k nejakej konkurencii, stale mi ostane tento
isty problem...

wek