OT: Cena vypalovani CD-R

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Červenec 30 23:30:47 CEST 2007

DIC ma pridelen kazdy clovek a to nemusi byt podnikatel.
Pokud platite napr. dan z nemovitosti, jste platcem dani a tim padem mate
DIC.

DIC si kazdy spojuje s DPH, ale to neni pravda.
Muzete mit DIC a nemusite byt platce DPH  ... jste platce DPH nebo nejste
platce DPH

Manzelce - i kdyz neni podnikatelskym subjektem - prisla vyzva k priznani ze
silnicni dane a byl tam vypsan DIC i kdyz nikdy o nej nezadala - vypsali
jsme formular z nulovymi hodnotami a vse bylo OK.

Pouziti RC v DIC u fyzickych osob je podle mne vyborny krok. Alespon vim, z
jake generace je muj obchodni partner.
RC jednoznacne (az na vyjimky) identifikuje osobu, podle mne nemusi byt
tajne , ale zneuziti by melo byt  vice trestano.
Myslim ZNEUZITI a ne skladovani.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862