OT: fabia problem s chladenim

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 30 23:24:20 CEST 2007

Jeden ot :-) pred dvoma mesiacmi mi odisiel senzor teploty, teraz
toto... asi budem musiet vymenit auto :-)

Pred casom mi odisiel senzor teploty vody na motore (uz druhy krat),
vymenili to a teraz som si vsimol zaujimavu vec.
Teplota vody sa zvysuje len velmi pomaly a vacsinou ani nedosiahne
obvykle maximum. Normalne ma motor po par minutach prevadzkovu teplotu a
teraz skonci rucicka tak na stvrtine. Aj v zime ked bolo vonku -10 som
dosiel do roboty s vyhrtiatym motorom, teraz ked je vonku 27 to nestihne.
Pozrel som sa ci mam dost kvapaliny a bolo asi 1cm pod ryskou. Pri
vymene senzora mi nauctovali doplnenie chladiacej kvapaliny tak
predpokladam ze to s tym nesuvisi.
Dnes som kupil a dolial kvapalinu tak uvidim ci sa bude tratit. Vsimol
som si este jednu vec ked som sadol do auta po tom co stalo na
parkovisku tak bola rucicka na normale, ked som sa rozbehol tak postupne
zliezla naspat na stvrtinu.
Neviem ci je to tak aj na fabii ale videl som ze vodu do chladica pusta
nejaka klapka/ventil az ked je motor ohriaty. Je take nieco aj fabii?
Podla priznakov mi to pripada ze mam nadmerne chladenie, t.j. tento
ventil je asi stale otvoreny. Je to mechanicke alebo elektronicke? Kde
sa to nachadza? Je to bezna zavada?
Dik za nazor,
b.