METEO - radiacni kryt

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 30 22:26:12 CEST 2007

Ocelovy radiacni kryt bude mit jednu zasadni nevyhodu a to vyssi tepelnou setrvacnost,preci jen kdyz vam na tu misku zasviti tak se docela ohreje a nasledne bude ovlivnovat mereni.
Podle doporuceni americke federalni prirucky pro meterologii by pri pouziti elektronickeho cidla mel byt soucasti radiacniho krytu ventilator zajistujici proudeni vzduchu a kryt mel byt z materialu s nizkou vodivosti a absorbci v barve bila.