OT: pocitanie dat na ethernete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 30 17:24:09 CEST 2007

Pavel Novotný wrote:
> Neuvadite to podstatne, kolik by ta krabicka tak mela stat?

Samozrejme co najmenej :-)

Ako spravny analfabet sa v cenach neorientujem. Ale ak si vezmeme ze sa
potencialna "skoda" v pripade presvihnutia limitu pohybuje v jednotkach
stokorun (v inom prispevku uvadzam ze sa o presvihnuti dozviem, takze
trebars by som do konca mesiaca vystacil s nejakym "nudzovym rezimom"
kedy by sa tahali len nevyhnutne veci - mail a tak), tak za ten rok-dva
co taketo vecicky moralne trvaju je to tisicka-dve.

Ak by to bola ta jednoucelova krabicka s tachometrom, moja predstava je
599 Sk vratane DPH :-)))

> To co chcete umi například IAR-5000
> http://www.ovislink.cz/product.jsp?artno=NETO5118
> ,ale asi se vam za to nebude chtit dat 50 kKc :-)

Je mi jasne ze v pripade neobmedzeneho rozpoctu by sa nejake riesenie
naslo... :-)

> Mame v nabidce nekolik krabicek, ktere mimo jiné umi i to co pozadujete, ale
> cenove se pohybujeme nekde mezi 2500 az 5000, uvnitř je stejne Limux i kdyz
> na venek vystacite s web rozhranim ci windows utilitou. Pokud chcete dodavku
> na klic ozvete se soukrome.

Toto s najvacsou pravdepodobnostou nevyuzijem, ale dakujem.

> Pokud si chcete hrat tak mrknete na www.mikrotik.com, je to sice linux, ale
> lze to konfigurovat i winboxem z windows a tak to pro vas muze byt ta kyzena
> krabicka (RouterBoard)

Toto mi uz bolo doporucene a urcite si ju zblizsa obzriem, uz len preto
lebo to nie je otrepany ARM ale MIPS... :-)

wek