pocitanie dat na ethernete

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Červenec 30 17:19:51 CEST 2007

Nevim jestli to je povinost, ale vim ze nekteri to nedelaji. konkretne
z vlastni zkusenosti muzu rici, ze treba U:fon v soucastne dobe
informace o mnozstvi rpenesenych dat nezdeluje. Teda abych nebyl
narcen z nepresnosti, nejaka mereni vypisuje program zajistujici
pripojeni (ty jsou ovsem casto nesmyslna), ale jinak ani na dotaz na
infolinku Vam nejsou schopni nebo ochtni zdelit, zda jste limit
presvihl nebo ne (je teda pravda, ze za presvihnuti limitu Vam to jen
spomali, ale pokutu neplatite)

Honza