OT: pocitanie dat na ethernete

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 30 17:13:55 CEST 2007

Neuvadite to podstatne, kolik by ta krabicka tak mela stat?

To co chcete umi například IAR-5000
http://www.ovislink.cz/product.jsp?artno=NETO5118
,ale asi se vam za to nebude chtit dat 50 kKc :-)

Mame v nabidce nekolik krabicek, ktere mimo jiné umi i to co pozadujete, ale
cenove se pohybujeme nekde mezi 2500 az 5000, uvnitř je stejne Limux i kdyz
na venek vystacite s web rozhranim ci windows utilitou. Pokud chcete dodavku
na klic ozvete se soukrome.

Pokud si chcete hrat tak mrknete na www.mikrotik.com, je to sice linux, ale
lze to konfigurovat i winboxem z windows a tak to pro vas muze byt ta kyzena
krabicka (RouterBoard)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, July 30, 2007 4:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: pocitanie dat na ethernete

Tomáš Koželuh wrote:
 > X-WRT je linuxová distribuce, kde jde velká spousta věcí ovládat přes
webový
 > rozhraní. Zbytek jde přímo v konzoli, možností je víc než dost. Bohužel
 > konzole se bez určité znalosti linuxu a hlavně angličtiny neobejde.

Mno, takze je to jasne... Toto tym padom nie je ziadna hotova krabicka,
ale takpovediac polotovar; a pri tom aky vztah ma linux ku mne... :-)

 > Já to určitě vyzkoušet nemůžu, protože statistiky trafiku nemám nijak
 > rozchozený a určitě nad tím nebudu laborovat, protože to
 > nepotřebuju...

Aha, takze to urcite nie je brmbrm, ked sa Vam to nechce ani len zo
zvedavosti... V tom pripade ja zrejme nemam sancu.

Navyse, co sa vlastne pod tou "statistikou trafiku" mysli? Nie su to
zasa len nejake nicnehovoriace pakety?

wek