OT: pocitanie dat na ethernete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 30 16:35:58 CEST 2007

Tomáš Koželuh wrote:
 > X-WRT je linuxová distribuce, kde jde velká spousta věcí ovládat přes
webový
 > rozhraní. Zbytek jde přímo v konzoli, možností je víc než dost. Bohužel
 > konzole se bez určité znalosti linuxu a hlavně angličtiny neobejde.

Mno, takze je to jasne... Toto tym padom nie je ziadna hotova krabicka,
ale takpovediac polotovar; a pri tom aky vztah ma linux ku mne... :-)

 > Já to určitě vyzkoušet nemůžu, protože statistiky trafiku nemám nijak
 > rozchozený a určitě nad tím nebudu laborovat, protože to
 > nepotřebuju...

Aha, takze to urcite nie je brmbrm, ked sa Vam to nechce ani len zo
zvedavosti... V tom pripade ja zrejme nemam sancu.

Navyse, co sa vlastne pod tou "statistikou trafiku" mysli? Nie su to
zasa len nejake nicnehovoriace pakety?

wek