OT: pocitanie dat na ethernete

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červenec 30 16:21:55 CEST 2007

X-WRT je linuxová distribuce, kde jde velká spousta věcí ovládat přes webový
rozhraní. Zbytek jde přímo v konzoli, možností je víc než dost. Bohužel
konzole se bez určité znalosti linuxu a hlavně angličtiny neobejde. Většinou
existují tutorialy krok za krokem, ale sem tam něco nefunguje správně.
Já to určitě vyzkoušet nemůžu, protože statistiky trafiku nemám nijak
rozchozený a určitě nad tím nebudu laborovat, protože to nepotřebuju...
Více na www.openwrt.org a www.x-wrt.org

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death