OT: pocitanie dat na ethernete

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 30 15:19:37 CEST 2007

--- Tomá¹ Ko¾eluh <mr.death@ipq.cz> wrote:

> Jednodu¹e to opravdu nepùjde, ale staèí sehnat routery s podporou
> linuxu,
> tøeba Asus WL500g Premium. Tam tìch poèítadel i s rùznými
> statistikami
> vèetnì webovýho rozhraní je hned nìkolik. Ka¾dopádnì tohle potøebuje
> urèitou
> znalost linuxu

To by som nevidel az takto. So SNMP (dokonca aj agent) som robil pod
Win. Bolo to s vyvojovymi prostriedkami za peniaze od MG-SOFT, ale daju
sa najst aj hotove free riesenia na zobrazovanie hodnot (napr MRTG).
Inac priama podpora SNMP je aj vo WinAPI na NT platforme (ja som
zacinal na Win95/98).

Dolezite je ale vediet, ktore OID chceme sledovat... a to bez MIB pojde
len tazko.

>a jednoznaènì znalost angliètiny, proto¾e v¹echny
> postup jsou
> v angliètinì...

To zase ano :-)

miro

> --
> Èest práci a rukám klid!
>
> BY: Mr. Death

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/