RE: Siemens C35i + LiPo 3.7V baterie ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Červenec 30 12:59:13 CEST 2007

Servisni menu mam zaple, dokonce i experimentuji s programem Siemens Sensor Tools http://www.siemens.nazwa.pl/download.php?item=sensorstool
Telefon, ale musi vyhodnocovat vic nez jen napeti, pokud by se vyhodnocovalo napeti tak by to nervalo pri napajeni z externiho zdroje

Tento Siemens meria napatie baterie. Aktivujte si servisne menu. Je to
zapis vypocitaneho cisla na posledne miesto v zozname na SIM, nic
neflashujete, nic neriskujete. Dokonca ani kabel netreba (ked mate,
nemusite odpisovat). Tam uvidite hodnotu. Navod je napr. tu, nenechajte
sa zmiast, ze je to pre 45, 35 to ma rovnako:
http://web.quick.cz/s45/sm/index2.html

miro