Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 30 12:43:53 CEST 2007

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> Mno je otazne ci to nastavenie FIFa ostane, alebo ho "prebije" to
> AVRstudio...

Skusal som aj ine aplikacie, nielen AVR. Napr. pripojit si mobil, alebo
prenos suborov Hyperterminalmi ZMODEM protokolom. Vsetko zlyhalo.
Jedine, co mi chodilo bol prijimac dialkoveho, ale tam je premavka 2
byty raz za cas na rychlosti 600Bd a ak sa aj nejaky strati, pride
dalsi :-)

> Nejako sa mi nechce verit ze je to problem kusa ked to straca
> znaky...

Sak to, ze ani mne. No uz som bol reklamovat, dali mi iny kus uplne
rovnakeho modelu. Tak opat vecer..

miro

> wek

Choose the right car based on your needs.  Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.
http://autos.yahoo.com/carfinder/