Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 30 11:58:58 CEST 2007

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:
> Mno, mne toto vyzera ako problemy s vysielacim FIFOm... Podla
> vsetkeho
> sa strati byte vo vysielaci ked sa donho nasypu 2 byte naraz.
> Vo svetle tychto faktov by som obvinil ten UART.
> Ak tu kartu este budete mat, neskusite sa pohrat s FIFOm?

No uz je z PC von a chystam sa ju dnes zaniest reklamovat (ak to nie je
chyba kusu, ale modelu, tak nic neporiesim...).

S FIFOm som sa hral, v nastaveni ovladacov. Dali sa nastavit 4 stavy
pre TX a 4 pre RX FIFO. Vysledok bol ale uplne bez rozdielu. Myslim, ze
som to aj spominal.

miro

Get the free Yahoo! toolbar and rest assured with the added security of spyware protection.
http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/norton/index.php