Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 30 10:04:34 CEST 2007

Mno, mne toto vyzera ako problemy s vysielacim FIFOm... Podla vsetkeho
sa strati byte vo vysielaci ked sa donho nasypu 2 byte naraz.
Vo svetle tychto faktov by som obvinil ten UART.
Ak tu kartu este budete mat, neskusite sa pohrat s FIFOm?

wek

PS. Ta karta mozno je haraburda lenze ine moc pre PCI nie je a si
myslim, ze pre buducnost by bolo fajn keby sa vedelo co a ako...

PS2 aj ked sa to zda ze vec ako UART v dnesnych casoch musi byt
vychytany, nie je tomu tak; jeden z mojich pravidelne sa opakujucich
refrenov je chyba prijimaca UARTu v SuperIO obvodoch Winbondu, ktore v
istom cdase boli na 90% motherboardov...

PS3 Them UART je http://www.twistsemi.com/products/554_uart.html