OT: Cena vypalovani CD-R

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Červenec 30 09:58:21 CEST 2007

pravda je ze dnesni media nic nevydrzej
sef nekde cetl garanci 10 let tak naridil zalohovani na CD/DVD
teprve pote co selhal jeden disk a z DVD neslo nic precist tak pochopil
moje argumenty
od te doby zadne smernice na zalohovani nevzesly takze zalohuju pro svuj
klid na hdd jako predtim, neni to o tolik spolehlivejsi ale hlavne
rychle a da se to udelat vickrat na ruzne disky za stejny cas