OT: Pozadí ve Firefoxu, MIE a ThunderBirdu

Neděle Červenec 29 08:43:01 CEST 2007

Hezké ránko,

    tak už jsem na to přišla. FireFox umí používat systémové barvy, ale
musí se to nejprve dovolit v nastavení. Je to dosti schované, ale už
jsem spokojená :-)

    Nastavuje se to zde:   Nástroje -> Možnosti -> Obsah -> Barvy

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186