Siemens C35i + LiPo 3.7V baterie ?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Červenec 28 23:40:09 CEST 2007

Mate aktivovane servisne menu? Tam je vidno, ako bateriu telefon
rozpoznal (NiMH/LiIon). Co sa tyka nabijania, C35 nabija LiIonky len
prudovou fazou. T.j. ked napatie dosiahne 4.2V ukonci nabijanie. Tu je
problem aj pri starsich LiIonkach, ktorym casom stupol vnutorny odpor.
Nieco na tuto temu som pisal v uvode clanku:
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=418

S LiPol v tomto telefone ale skusenosti nemam... Myslim si vsak, ze
externe nabijanie by pomohlo.

miro

--- Tomá¹ Tomá¹ <tom.tore@seznam.cz> wrote:

> Na siemensmanii jsem neuspel a tak zkousim stesti znava zde, treba
> nekdo poradi.
>
> C35i se casto pouziva v ruznych bastlech s ovladam pres GSM a tak mi
> mozna nekdo poradi.
>  Znama si k C35i koupila novou bateri 1500mAh a prisla ji 3.7V
> Lithium Polimer 1500mAh problem je, ze telefon si s ni nejak nevi
> rady, zacne nabijet a behem par sekund s  nabijeni ukonci.
>  Kouknul jsme do servisniho manualu a tam se tvrdi, ze telefon umi
> NiMH a Li-Io a rozeznava je podle termisotru, kde u NiMH je 10k/25C.
> V te LiPo je termistor nebo 10k odpor take.
> [...]

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/