Import HEX dat do Matlabu

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Červenec 28 21:33:44 CEST 2007

At 19:45 28.7.2007, Daniel VALUCH wrote:
>zase taka vikendova otazka a v robote sa nemam koho spytat az do pondelka :-)
>Moja VME karta sampluje nejake analogove signaly a viem ich precitat do
>textoveho suboru v tomto formate
>
>DE280020: 4D2E
>DE280022: 395E
>DE280024: 2354
>DE280026: 0E1F
>DE280028: F8B8
>
>Prva je adresa a za dvojbodkou je samotne hexa cislo. Ako to naimportujem
>do matlabu? klasicke subory s desiatkovymi cislami su lahke, ale neviem co
> [...]

Nainstalovat si treba ActivePerl (www.activestate.com)
a pak si pustit neco takovyhohle:

use strict;
open IN, "vstupni.fajl" or die;
while( my $line = <IN> )
{
         chomp $line;
         my( $addr, $val ) = split( /: /, $line, 2 );
         print "cojavimcotenapadne $addr ", hex( $val ), "\n";
}
close IN;

Perl je presne na tohle udelanej. Taky si to muzes sypat rovnou do fajle
(open OUT, ">vystupni.fajl" a pak za print OUT {bez carky}).

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.