Import HEX dat do Matlabu

Daniel VALUCH daniel.valuch@orange.fr
Sobota Červenec 28 19:45:08 CEST 2007

zase taka vikendova otazka a v robote sa nemam koho spytat az do pondelka :-)
Moja VME karta sampluje nejake analogove signaly a viem ich precitat do textoveho suboru v tomto formate

DE280020: 4D2E
DE280022: 395E
DE280024: 2354
DE280026: 0E1F
DE280028: F8B8

Prva je adresa a za dvojbodkou je samotne hexa cislo. Ako to naimportujem do matlabu? klasicke subory s desiatkovymi cislami su lahke, ale neviem co s tymto. Potom to treba este previest z two's complement na nejake normalne cislo.
Chcel by som z toho urobit fourierku aby som videl sumove spektrum AD prevodnika. Nieco sa mi uz podarilo velmi tazkopadne pomocou excelu ale cisla su lepsie ako teoreticky limit takze tomu neverim :-)
b.