Wifi a limit ERP

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 28 16:54:01 CEST 2007

Naprosty souhlas a presny popis , koukam ze je to vsude stejne :-)
Mam zkousku z geodezie tak i o tom bych mohl vypravet.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Libor
Sent: Saturday, July 28, 2007 4:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Wifi a limit ERP

Presne tak.
Je zvlastni ze CTU meri kalibrovanym spektrakem jeste k tomu rucnim za
tezke penize danovych poplatniku, to se jeste pochopit da.
Ale zmeri jen vykon za kartou a dopocitaji hustotu vykonu  na antenu,
dle fiktivnich udaju k antene, to uz laik zasne, odbornik se divi.
Ale co ne nehorazna drzost, aby to pak prepocitali na pokutu, kterou
danemu subjektu udeli.
Pritom, antena muze mit 24 db snad jen kdyz vyjede s fabriky ,ale  co
kdyz je v ni po par mesicich voda v dusledku mikrotrhlinky plastu ?
Kabel je prelamany ? Reflektor zdeformovany? .
CTU meri vykon na odbocnici, ale vubec nikdo nezmeri ani reflektovany
vykon zda opravdu vsechen vykon jde od anteny.
Takze o5 to funguje jako zdimanji penez z tech co je maji, protoze
neznam nikoho komu by toto mereni pomohlo.
 Snad udavaci ktery je naprasil ze mu toto zpusobuje ruseni ? Vetsinou
se z nej vyklube totalni mantak, ktery spatne izoluje spoje a naprsi mu
tam a pak nadava na konkurenci ze mu to rusi, pritom zacal jako posledni
poskytovat wifi a jeste za smesne penize aby se vubec nekdo pripojil.
Takze toto je praxe.

Me to zase pripada jako geodeticke mereni: 80% teorie jak presne
korigovat chyby na milimetr,pocita se i teplota vzduchu pro roztaznost
pasma a jine hovadiny , ale v praxi to pak ujede i o desitky metru ;-)

LK

Pavel Novotný wrote:
> [...]
tu
> H155 v cernym PVC na kterem neni napsano, ze je to H155, podle ceho
dotycny
> overi, zda to je H155, bezny koax, vodovodni hadicka atd.
>
> Je jasne, ze my dva to nevyresime, jen poukazuji na nesrovnalosti.
> Vemte ten svuj priklad, antenu s 10db utlumovým clankem mate ve sklepe a
> pouzivate antenu bez tohoto clanku, pricemz oni se meri s radiem které ma
+-
> vykon uveden na krabici. Napada me cosi o uhluku a botach J.D. Cimrmana

CTU