Nizke kondenzatory pro menic

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Červenec 28 16:16:45 CEST 2007

Diky za odpovedi,
zrejme jeste zkusim postavit menic s jinym io, nyni pouzivam 34063 a na
vystupu mam 2x smd tantal 22uF/10V ale koukam, ze zadnou keramiku...
Chodit to chodi, ale jde s tim napajet, max. zarovka... jakakoliv
sofistikovanejsi zatez, obsahujici mcu apod. se vypina...
Rekl bych, ze to bude i zpusobem, jakym 34063jka ridi vystupni napeti

Nevite o nejakem programu pro navrh spinanych zdroju ? Jedna se mi o
vypocet kapacity vystupnich kondenzatoru u step-up menicu, vypocet
prametru civky apod...

Dekuji, Petr.