Wifi a limit ERP - ale RX Mode

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Červenec 28 06:26:33 CEST 2007

Zdravim,
  nezapominejte na to, ze spoj, aby mohl fungovat, musi fungovat obema smery.
  Tim, ze pouzijete jakykoliv typ smerove anteny, snizite utlum trasy v obou
smerech. Az potud OK.
  Pokud vsak vyrazne snizite vykon, aby odpovidal tomu, co byste do daneho
smeru vyzaril bez paraboly, dopoustite se nesymetrie - vy dobre uslysite AP,
ale ono vas ne. Navic je patrne na vyvysenem miste a ma omni antenu, takze
bude chytat ruzne ruseni z cizich siti ci jinych zdroju a tak to nebude nic
moc.
   S pozdravem Pavel Troller