Archiv: Was: Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Červenec 28 00:50:57 CEST 2007

--- "Kosta (mk)" <info@mcu.cz> wrote:
> Kram to je bezesporu, ale nazahazujte flintu do zita .))
> Mne se tehdy osvedcilo pouzit jakysi "experimentalni" dummy driver
> pro onen
> LPT port, je to jiz nejaky ten patek, ale melo by se nechat dohledat
> archivu konference me tehdejsi reseni, Otazkou vsak zustava, ci se to
> vubec
> oplati :))))

V sucasnom archive som nasiel opat len upozornenia do archivu konfery
(pisalo sa, ze uz to Kosta riesil). Stara konfera mala kedisi archiv na
takejto adrese: http://list-archive.gin.cz/hw-news
co tam je teraz...

Da sa este dostat do _skutocneho_ archivu starej konfery?

miro

PS: Hladal som aj dummy driver, ale nic pouzitelne som nenasiel. Karta
je uz von, pripravena na reklamaciu. Je mi vcelku jasne, ako asi
pochodim, no skusim to. Minimalne ak mi nebudu verit, nech skusia
preniest subor ZMODEM-om...

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz