Wifi a limit ERP

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červenec 27 19:57:52 CEST 2007

Tony Malecký napsal(a):

>A co pohled z druhe strany.
>
>Je definovano jakym zpusobem CTU meri jestli stanice je OK nebo neni. Tak si
>predstavte co u takoveto stanice CTU nameri a mate vysledek....

jasne, souhlas...neni co resit.  Na druhe strane ale mohu vlastni
stanici ( onu klicenku) chtit premerit v laboratori, nebo na jinem
miste, nez je zrovna umistena.

>P.S. Podle meho nazoru se dopoustite zamerne upravy anteny a to konkretne
>

>tim, ze antenu zabudovanou doplnujete parabolickym reflektorem..

.....tady by se dalo polemizovat. Uvedu priklad: parabola s velkym
pomerem f/d -  tedy hodne melka  - a s ohniskem  vzdalenym od paraboly
treba 3 metry se muze nachazet na sousedovo pozemku. A ja s ni nemam co
do cineni :-)

> To ze se
>jedna o mechanickou upravu a ne upravu elektrickou je jedno.

......tady nesouhlasim, o zadnou mechanickou upravu se nejedna. To
vlastni zarizeni se mechanicky nemenilo!
Jen se vedle  zarizeni nachazi parabola ( a nemusi byt ani mechanicky se
zarizenim spojena) , stejne tak jako kvetinac a  ja..a plno dalsich
predmetu. :-)

Uz jsem vznesl dotaz na odpovedna mista. Zajima me ciste pravni pohled
na vec.