Wifi a limit ERP

Tony Malecký tony@malecky.cz
Pátek Červenec 27 19:20:57 CEST 2007

A co pohled z druhe strany.

Je definovano jakym zpusobem CTU meri jestli stanice je OK nebo neni. Tak si
predstavte co u takoveto stanice CTU nameri a mate vysledek....

P.S. Podle meho nazoru se dopoustite zamerne upravy anteny a to konkretne
tim, ze antenu zabudovanou doplnujete parabolickym reflektorem.. To ze se
jedna o mechanickou upravu a ne upravu elektrickou je jedno.

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 27, 2007 6:02 PM
Subject: Re: Wifi a limit ERP

Josef Šíp napsal(a):

>Asi Vas zklamu ale poruseni to je, CTU nejsou zadni blbci
>a tohle by Vam neproslo.

Ja jsem netvdil, ze jsou to blbci... Jen ten vyklad GP je o tom, ze
stanice  nesmi prekrocit  100mW ERP a to vlastni  "zarizeni - stanice"
opravdu neprekracuje.

Konkretne:
http://www.ctupraha.cz/1/download/Opatreni%20obecne%20povahy/VO_R_12_08_2005_34.pdf

bod  e : Stanice musí dodrzet maximalni vyzareny vykon ERP ... bla bla
... pri libovolne kombinaci  vystupniho vykonu vysilace  a pouzite anteny.
Pouzita antena je u te USB klicenky presne definovana a je soucasti
vlastni stanice. Zadna jina antena ke klicence pripojit nejde, tedy ani
zadna jina nejde vyuzit.

Prave vyklad antena je dulezity: "Antena je zarizeni, ktere primarne
slouzi k prijmu , nebo vysilani elektromagnetickeho zareni."
Parabola " polozena" u te klicenky NENI antena stanice. Ovsem obecne
muze byt parabola soucasti anteny jako takove.   Navic muze nastat
pripad, kdy nemohu ovlivnit prostredi  okolo stanice, a nevhodny tvar a
material okoli muze zpusobit deformaci  elekromagnetickeho pole tak, ze
se muze zmenit smerovy diagram zareni stanice. Tim muze dojit i ke
zvyseni eirp v jednom, nebo vice smerech, ktere jsou vice ci mene
definovatelne.

( pozn. vyklad  nezavisleho soudniho znalce v oboru elektronika a
kybernetika )

Abych pravdu řekl,  je mi to čím dál tim vic nejasne. Asi uz do toho
nebudu  dál šťourat.....