Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 27 18:01:04 CEST 2007

Tak narychlo "fyzicke" info:

- chip je NetMos 9755, aj DPS nesie oznacenie 9755. V systeme sa hlasi
ako 9855...
- 4x UART je tam 16C554, v nom by som problem nevidel.
- ako prevodniky urovni su 4x 75232, v nich by problem tiez nemal byt.
- z druhej strany je produktove cislo F-PIO9755-4S1P-01-BC01

foto: http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/DSC08797_r.jpg

Najpravdepodobnejsie bude problem s nezapojenym druhym LPT, ako pisal
Kosta.
Pokusy s Portmonom a inymi ovladacmi neskor vecer, teraz je velmi
pekne, aby som vydrzal doma :-)

miro

http://searchmarketing.yahoo.com/