Re: Úprava linkového zesilovače

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Červenec 27 17:51:49 CEST 2007

Tedy ja nevim, skoly nemam, ale bud si budeme muset sjednotit terminologii,
nebo je v tom prispevku neco spatne.

Co je to "kombo"? Za mych mladych let se tak oznacovala kisna, ve ktere byl
reproduktor s koncakem a nejakym predzesilovacem, do cehoz se zapichoval
kabel dejme tomu od kytary. Ze by tohle melo vstupni impedanci v radu
jednotek ohmu je minimalne usmevne...

Pokud doslo ke zmatku v terminologii a "kombem" je oznacovan pasivni
reprobox (bez koncaku), pak bych ty ctyri ohmy chapal, ale pak mi zase
pripada trochu usmevne pripojovat k reproduktoru naprimo predzesilovac.

Tak kde je pravda?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Halen" <halen@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 27, 2007 5:21 PM
Subject: Úprava linkového zesilovače

Prosím o radu, lze nějak upravit linkový zesilovač:

http://www.stavebnice.richardvacula.com/select.php?link=PT007

tak, aby výstup byl připojitelný do vstupu kytarového komba (vstup komba
je v řádech ohmů) ? Zde je výstup v řádech kiloohmů.

Jako vstup slouží napájený elektretový mikrofon. Místo TL081 jsem použil
AD8031 (nesymetrické napájení 2.4V-12V). Když připojím elektretový
mikrofon přímo ke kombu, tak to hraje OK, ale nemám korekce. Když celé
zařízení připojím do linkového vstupu, tak to hraje OK, ale nemám už
efekty komba.

Prosím o pomoc.

Honza J.