Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 27 12:44:18 CEST 2007

Akoze posielat data do tej PCI karty? To mozem skusit vecer tiez.
"Rychle" byty som neskusal, poslem z terminalu nejaky subor. "Pomale"
byty, teda s pauzami, chodia OK - pisanie na klavesnici z terminalu z
jedneho na druhy port.

miro

Need a vacation? Get great deals
to amazing places on Yahoo! Travel.