USB zdroj na AA baterky

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Červenec 27 12:12:19 CEST 2007

Hmm, tak to jsem netusil.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Friday, July 27, 2007 11:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB zdroj na AA baterky

 27.7.2007, 11:52:00
dobry den

No treba mobily nokia jsou zname tim ze odmitaji cokoliv krom origos
nabijecky, neb si po pripojeni promeri V-A charakteristiku zdroje, a pokud
nesouhlasi s nastavenou, hodi chybu a skonci.
Obdobne muj fotacek - Kyocera, krmi ho jedna lion, ale k nabijeni je treba
5V +-5% a I min. 1A, jinak odmita zrat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz