Nahrada anodove baterie

Daniel VALUCH daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červenec 27 10:54:15 CEST 2007

skuste obycajny flyback menic s malym hrncekovym alebo planarnym jadrom. Mozete to bezat niekde na 100kHz-1MHz takze transformator bude maly. Kedysi som robil nieco taketo http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/menic.pdf. Na vystupe bolo -400V asi 20mA plus nejake pomocne napatia.
Pri frekvencii 100kHz-1MHz odhadujem pocet zavitov na primare tak 1-3. TR1-1 je primar, TR1-2 je sekundar pre spatnu vazbu, TR1-3 je hlavny vystup. Tento menic generoval zaporne napatie, diodu si premiestnite tak aby robil kladne (je to flyback takze musi viest ked je primar rozpojeny).
b.