klima v autě a stará ruská lednička

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 26 22:35:44 CEST 2007

On Thu, 26 Jul 2007 hw@itherm.cz wrote:

> Absorbcni chlazeni se taky pouziva na chlazeni velkych kancelarskych budov
> v nemecku, v zime kolektory vody ohrivaji na topeni, v lete na chlazeni.
> bohuzel jsem nesehnal chladarskou firmu co by mi takovou klimu vyrobila.

Nevim jak v Nemecku ale obvykle to nekrmi teplem kolektory ale normalne
teplarna. Ted zrovna neco takoveho budeme stavet - teplarna krome vymeniku
doda i absorber pro chlazeni v lete. Mezi objekty povedou teplovody a
chladovody. Teplarna resi udrzbu a servis obojiho. Zajistuje si tim odber
tepla i v lete. Ale cenove si vubec nejsem jisty ze je to vyhodne, teplo
z teplarny je uz tak dost drahe a chlad taky. Prislo mi ze lip vychazeji
klasicke kompresory...

Zkoumal jsem zda by to byl nekdo schopen dodat s temi kolektory ale nikdo
s tim nechtel nic mit. Ono to totiz potrebuje teplotu aspon 60stC spis vic
a to se z kolektoru ziskava dost tezko..