[OT] : klimatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Červenec 26 18:13:42 CEST 2007

Mno, v prvaku na matfyze riesili tu ulohu co som spominal s vyparenim
stihacky; no a v druhaku ci tretiaku bola uloha zratat velkost
konvencnej naloze potrebnej na odpalenie termojadrovej reakcie v oceane.
Nepamatam sa presne ci vyjde realisticka hodnota ci nie, ale uvedomte
si, ze "bezne vyrabane" hlavice musia splnit nejake "logisticke"
poziadavky, co neznamena, ze sa neda aj v sucasnom stave namontovat do
Kilimandzara nieco hutnejsie...

> A az se ten vas napad ujme bude na Bahamach stejne hnusne jako v
> stare, dobre, Anglii. Tak kam by jste jezdil.

Ja viem, ja som to napisal aby bola nahravka na smec.

Na druhej strane, mne sa v Anglicku paci.
Viete ze ked v pube niekto vstane a nahlas pripije na zdravie aktualnemu
monarchovi, je povinnostou vsetkych ostatnych vyprazdnit svoje case? :-)

wek

PS. Jeden moj znamy na tych Bahamach ozaj bol a tvrdi, ze to bola
najhorsia dovolenka jeho zivota.