OT: primitivni narody Re: snížení trafa

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 26 14:47:06 CEST 2007

no na to se neda divat zase jen takto jednoduse

druhy pohled na vec je ten, ze jen opravdu jen ti nejschopnejsi preziji
- v nasi sofistikovane spolecnosti dostavaji prilezitost i ti mene
schopni a kolikrat i celou spolecnost vedou

zrovna vcera jsem kolegovi ukazoval ten dokument jak se vyrabeli
trabanti - jak tam pani hazela lopatou tu fenolovou pryskyrici a vsude
nanosy toho prachu kolem a v lakovne dva vietnamci zabaleny v igelitech
bez masek strikali o sto pero jednoho trabantika za druhym
kdo z tehlech lidi se dozil duchodu tak urcite prinesl nesporne prinosne
geny do lidstva pokud se dokazal rozmnozit
rozhodne doporucuji shlednout

mimochodem muj deda (truhlar) cely zivot rezal na doma delane pasmove
pile v celkem vlhke kulne, kde jsem nedavno menil 3f vypinac a zjistil
jsem ze  faze jede vedle bez preruseni a pokracuje zelenym a zeleny se
normalne prerusuje na spinaci :-))) je pravda ze probijela tedy spis
brnela, ale dalo se to pry vydrzet :-))

stejne tak mi otec vypravel, ze kdyz byl v rodine jen jeden 3f motor tak
deda na nej pridelal dve volnobezky z kola (kazdou jinym smerem) a na
jednu stranu vedl retez ke zdimacce a na druhou stranu k pracce - to
cele samozrejme na 3m dlouhych retezech pres cely dvur - funkce se
volila pouzitim spravne zasuvky s prehozenou fazi - melo to jen jednu
nevyhodu a to, ze ta volnobezka delala dost kraval :-)))

Radek Vicek