[OT] : klimatizace

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 26 14:40:43 CEST 2007

 26.7.2007, 14:25:36

eh, nechce se mi dohledavat presnejsi udaje, tak jenom z hlavy (coz je
hw ne zcela spolehlivy):
lidstvo ma  v soucastnosti cca 15 000 jadernych nalozi. Uvadi se ze pri
velkem sopecnem vybuchu (Krakatola, sv. Helena) se uvolni energie
ekvivaletni nekolika stovkam az tisicum jadernych hlavic. Vliv
takoveho vybuch na rotaci zeme ci rozlozeni kontimentu je sotva
meritelny i dnesnimi vysoce presnymi postupy.
Na vami navrhovane uziti tedy porad zatracene malo.
Ale netruchlete, nejmenovana zahranicni laborator usilovne pracuje na
vyrobe male cerne diry, pokud se jim to podari, bude to snad na to
hejbani s osou stacit.

A az se ten vas napad ujme bude na Bahamach stejne hnusne jako v
stare, dobre, Anglii. Tak kam by jste jezdil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz